مهاجرت به کانادا 2019 - راههای رفتن به کانادا 2019

پنجشنبه 13 دی 1397
19:59
سوالات مقدماتی آیین نامه

مهاجرت به کانادا یا کار در ترکیه برای ایرانیان ؟

مرجع کامل راهنمای مهاجرت به کانادا

اقامت در ترکیه یا مهاجرت به کانادا

متقاضیان کسب و کار کانادا با دانش از کسب و کار گسترده، وجوه حل و فصل و توانایی ایجاد و مدیریت یک کسب و کار موفق در کانادا باید بدانند این کشور از این مسائل استقبال می کند. روش های مهاجرت به کانادا شما بایستی هدف خود را برای ایجاد یک کسب و کار که باعث ایجاد فرصت های شغلی مثبت برای شهروندان کانادایی می شود با دکر تاثیرات مثبت در اقتصاد کانادا بیان کنید.

روش های مهاجرت به کانادا

با این حال، اگر شما همه موارد بالا را دارید اما مایل به سرمایه گذاری در اقتصاد کانادا به جای ایجاد یک کسب و کار هستید ، شما ممکن است واجد شرایط زیر دسته سرمایه گذاران شوید . متقاضیان با بودجه قابل توجهی به سرمایه گذاری می توانند بپردازند به علاوه دانش کسب و کار مرتبط و تجربه باید تحت این دسته اعمال شود.


مهاجرت به کانادا از روش حرفه و تخصص فدرال

برنامه حرفه و تخصص فدرال یکی از بهترین برنامه های مهاجرتی برای اخذ اقامت دائم کانادا می باشد. کارکنان متخصص و ماهر می توانند برای برنامه حرفه و تخصص فدرال برای اخذ اقامت دائم کانادا درخواست دهند. متقاضیان این روش از سال 2015 باید درخواست خود را از مسیر ورود پیشتاز ( Express Entry) به اداره مهاجرت و شهروندی کانادا ارسال نمایند.

اقامت در کانادا

افرادی که حداقل یک سال ( در ده سال اخیر ) به صورت تمام وقت در شغل درخواستی در مهارت های O ، A و یا B فعالیت داشته اند و :

1. یکی از مشاغل لیست تایید شده از طرف اداره مهاجرت و شهروندی با رضایت بازار کار گرفته باشند یا

2. دارای یک پیشنهاد شغلی از طرف یک کارفرمای کانادایی باشند یا

3. یک دانشجوی فارغ التحصیل بین المللی باشند که برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا در یکی از دانشگاه های کانادا ثبت نام کرده است .

روش های اقامت در کانادا

قبولی در آزمون مهارت زبان انگلیسی ( CLB ) با حداقل نمره 7

اخذ امتیاز اضافه با آزمون مهارت زبان فرانسوی

دارا بودن دیپلم کانادایی ، کارشناسی ، گواهی تجارت و یا سایر مدارک معتبر و معادل با مدارک کانادایی

گواهی عدم سوابق کیفری

**مهارت های O ، A و یا B از این قرارند :


مهارت نوع O : مشاغل مدیریتی

مهارت نوع A : مشاغل حرفه ای

مهارت نوع B : مشاغل فنی و تجاری

با این ویزا می توان :

مهاجرت به کانادا برای ایرانیان

به طور دائم در کانادا زندگی و کار کرد .

خانواده دارنده این ویزا از این طریق می توانند به کانادا مهاجرت کنند.

پس از سه سال زندگی در کانادا می توان برای کسب شهروندی این کشور درخواست داد.

مهاجرت به کانادا از روش تخصصی نووااسکوشیا

وقتی که آماده ی مهاجرت به نوااسکوشیای زیبا بودید باید از طریق NSNP ( برنامه ی نامزدهای دریافت اجازه ی مهاجرت به نوااسکوشیا ) اقدام کنید و در آنجا درخواست خود را ثبت نمایید. از طریق NSNP، مهاجرینی که توانایی ، مهارت ها و تجربه ی مورد نیاز برای مهاجرت به نوااسکوشیا را داشته باشند شناسایی میشوند و برای مهاجرت به آنجا انتخاب میگردند.

برای درخواست مهاجرت از طریق نوااسکوشیا می بایست:

این برنامه بر اساس سیستم امتیاز دهی به افراد عمل می کند و متقاضیان بر اساس معیارهایی از جمله سن ، تحصیلات ، سابقه کار ، مهارت زبان و … ارزیابی می شوند و باید حداقل 67 امتیاز کسب کنند.


تحصیلات : حداکثر 25 امتیاز

سابقه کار : حداکثر 15 امتیاز

سن : حداکثر 12 امتیاز

مهارت زبان انگلیسی و فرانسوی : حداکثر 6 امتیاز

درخواست کار از کانادا : حداکثر 10امتیاز

قابلیت سازگاری : حداکثر 10 امتیاز

افراد زیر واجد شرایط اخذ این ویزا می باشند :


مهاجرت به کانادا 2019

در “سیستم ورودی” درخواست دهید و یک نامه از NSNPدریافت کنید
حداقل تجربه ی کاری مورد نیاز را داشته باشید
پول کافی برای شروع زندگی خود و خانواده تان در نوااسکوشیا را داشته باشید و از پس مخارج مهاجرت و هزینه های سفر بر بیایید.
در کشور محل سکونت فعلیتان وجهه قانونی داشته باشید
و معیار های صلاحیت مدنظر این برنامه را داشته باشید
زیر شاخه های مختلف NSNP شامل موارد زیر می شود:

پزشک، کارفرما، کارفرمای تحصیل کرده بین المللی، کارکنان متخصص
روند درخواست شما بستگی به فیلد انتخابی شما خواهد داشت. حدود 3 ماه یا بیشتر زمان میبرد تا به درخواست متقاضیانی که صلاحیت مهاجرت به نوااسکوشیا را داشته اند رسیدگی و پاسخ داده شود.
شش ماه بعد از دریافت گواهی نامزدیتان به دفتر مهاجرت و شهروندی کانادا درخواست ارسال می کنید و برای ویزای اقامت دائم درخواست میدهید. شخص شما، همسرتان و همه ی افرادی که تحت پوشش شما هستند باید تمامی شرایط پزشکی ، امنیتی و عدم داشتن سوء سابقه را دارا باشند. در برخی موارد ممکن است از شما خواسته شود در یک مصاحبه شرکت نمایید. دفتر مهاجرت و شهروندی کانادا تصمیم نهایی را برای صدور ویزای اقامت موقت شما صادر می نماید.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری سه دسته مختلف ویزای کسب و کار کانادا برای مهاجران بالقوه که مایل به سرمایه گذاری و یا شروع یک کسب و کار در کانادا هستند را اعمال میکند.
مهاجرت تجاری به کانادا مستلزم آن است که متقاضیان توانایی و قصد کمک به اقتصاد کانادا با مشارکت مثبت از طریق ایجاد و حفظ یک کسب و کار مناسب در کانادا را داشته باشند، شما بایستی دانش کسب و کار قابل توجهی برای کار را داشته باشید.

ویزای کسب و کار و سرمایه گذاری در کانادا
طبق روش های زیر می توانید درخواست ویزای سرمایه گذاری کانادا را داشته باشید؛

برنامه سرمایه گذاران مهاجر
برنامه کارآفرینان
افراد خود اشتغالی
برنامه سرمایه گذاران مهاجر به کانادا

اقامت در کانادا برای ایرانیان


تحت برنامه سرمایه گذاران، یک مهاجرت بالقوه کسب و کار باید دانش کسب و کار گسترده بع علاوه دارا بودن سرمایه قابل توجهی بسیار مورد اهمیت است.
سرمایه گذاران باید ارزش خالص 800،000 $ کانادا و یک سرمایه گذاری به ارزش 400،000 $ کانادا به صورت عمومی برای اقتصاد کانادا به ارمغان آورند. سرمایه گذاری عمومی در کانادا توسط شرکت هایی در استان ها و مناطق مختلف به صورت تضمینی صورت میگیرد و هنگامی انجام کار توصیه هایی راجع به انجام این کار توسط اداره شهروندی و مهاجرت کانادا (CIC) به شما ارائه می شود.
با توجه به تاریخ دقیق سرمایه گذاری، از 5 سال تا 3 ماه از تاریخ سرمایه گذاری ویزای سرمایه گذاری به شما تعلق میگیرد. سرمایه گذاری با سود بازگشتی نیست و پول سرمایه گذاری برای تامین مالی ایجاد شغل و توسعه اقتصاد در کانادا استفاده می شود.
برنامه سرمایه گذاران همچنین یک ویزای مهاجرتی را به فرد سرمایه گذار ارائه میکند و برای این منظور نیاز است امتیازی بین 35 تا 100 امتیاز در شش عامل اصلی از جمله سن، تحصیلات، تجربه کسب و کار، توانایی زبان و سازگاری ارزیابی شده کسب گردد.
سرمایه گذاران باید تجربه حداقل دو سال کسب و کار قبل از ساخت یک برنامه کاربردی در CIC را داشته باشند. آنها بایستی موارد زیر را داشته باشند:
• کنترل و یک درصد از حقوق صاحبان سهام در یک کسب و کار موفق مقدماتی
• مدیریت حداقل پنج تمام وقت معادل کار در هر سال در یک کسب و کار مقدماتی
بر خلاف دیگر دسته کسب و کارها، در برنامه سرمایه گذاری نیازی نیست که شما برای شروع یک کسب و کار در کانادا حضور داشته باشید.
اگر فکر می کنید که شما منابع مالی مورد نیاز و تجربه کسب و کار را دارید، لطفا برای اطلاعات بیشتر و ارزیابی کامل با ما تماس بگیرید.

مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی فدریال

برنامه ی خود اشتغالی به افراد این اجازه را می دهد که به طور دائمی به عنوان یک فرد خود اشتغال به کانادا مهاجرت کند. اگر به این نوع مهاجرت علاقه مندید باید : تجربه مرتبط در زمینه فعالیت های فرهنگی و یا ورزشی داشته باشید، بتوانید و بخواهید که به زندگی فرهنگی و ورزشی کانادا سود مهمی برسانید و در آن زمینه به کشور کانادا کمک کنید.
هزینه ی مهاجرت از طریق خود اشتغالی از 1540 دلار آغاز میشود و کل فرآیند آن حدود 25 ماه زمان می برد.
چه افرادی می توانند درخواست دهند؟
افرادی که سابقه مرتبط داشته باشند، بتوانند و بخواهند در کانادا به خود اشتغالی بپردازند، معیار های لازم را داشته باشند، شرایط پزشکی و امنیتی ، مالی و سایر شرایط لازم را داشته باشند.
منظور از سابقه ی مرتبط برای یک فرد خود اشتغال، حداقل دو سال تجربه کاری در زمینه فرهنگی و ورزشی است. این تجربه باید در طول 5 سال اخیر کسب شده باشد. هرچه سوابق شما طولانی تر باشد از شانس بیشتری برخوردار خواهید بود
معیار های انتخابی شامل این موارد می باشند: تجربه، تحصیلات، سن ، توانایی زبانی، سازگاری.

چطور درخواست دهم؟

فرم های درخواست را دریافت کنید
هزینه های درخواست را پرداخت کنید
درخواست خود را به ثبت برسانید
بعد از اینکه درخواست خود را ارسال کردید، این موارد بررسی میشوند:

هزینه های تحصیل بسته به دانشگاه رشته مورد نظر و مقطع تحصیلی میتواند متفاوت باشد. حداقل هزینه تحصیل در کانادا در حدود ۱۲ تا ۱۳ هزار دلار در سال میباشد. شما با ویزای تحصیلی کانادا حق بردن همراه را نیز خواهد داشت. جهت اطلاعات تکمیلی در زمینه مهاجرت تحصیلی به کانادا با مشاورین مجرب و دفاتر همکار موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل بفرمایید.

مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی

در حال حاضربا توجه به ظهور داعش و به وجود آمدن شرایط امنیتی موجود در کشور کانادا عقلانی نیست تا زمانی که مهاجرت به کانادا دارای مسیر های قانونی و بی خطر میباشد، افراد و خانواده ها به خاطر اخذ اقامت در کانادا به سراغ راهی چون پناهندگی در کانادا بروند. شاید شما نیز شنیده باشید که عده ای از افرادی که خود را متخصص امور مهاجرت به کانادا می نامند اخیرا در رسانه ها و یا سایت های مهاجرتی، راه پناهندگی در کانادا را راهی سریع، ارزان و در عین حال بی خطر برای متقاضیان مهاجرت به کانادا معرفی میکنند دقت کنید فریب ارزان بودن این مسیر ها را نخورید چرا که بر اساس اخبار رسانه های معتبر داخلی و خارجی سالانه تعداد قابل توجهی از ایرانیان و ملیت های دیگر با هدف اخذ اقامت دائم کانادا از طریق پناهندگی، از طرق توریستی و یا دانشجویی وارد کانادا شده تا بعد بتوانند تغییر وضعیت دهند اما در این مسیر موفق نمیشوند. زیرا این مسیر پیچیدگی های خاص خود را دارد و افرادی که دکترای حرفه ای دارند، بر پرونده های پناهندگی در کانادا نظر خواهند داد.

حال بماند که افراد بسیاری هم به کانادا نرسیده و حتی در مسیر رسیدن به این کشور از راه کشتی و دریا جانشان را هم از دست میدهند! اگر شخصی در خواست پناهندگی در کانادا دهد برای او دادگاه تشکیل میشود و او نیز باید افسر و وکلای اداره مهاجرت کانادا را متقاعد کند که جان و مالش در کشورش به خطر افتاده است به همین دلیل به دولت کانادا پناه آورده است. آمار نشان داده است که بیشتر این پرونده ها شکست میخورند. اگر اشخاص نتوانند این موضوع را ثابت کنند از کانادا اخراج شده و نهایتا سرخورده به کشورشان باز می گردند. پیشنهاد میشود از دیگر راههای مهاجرت به کانادا و یا اخذ اقامت دائم کشور کانادا مطلع شوید تا بهترین مسیر را انتخاب کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

یکی از طرق مهاجرت به کانادا ازدواج با یک فرد کانادایی یا کسی که اقامت دائم این کشور را دارد میباشد. اما باید در نظر داشت که نباید تحت تاثیر تبلیغات سوء استفاده گرایانه و متقلبانه(سایت های همسر یابی غیر قانونی) اقدامی را انجام داد به دلیل پیچیدگی اخذ ویزا از طریق این امر حتما به شما پیشنهاد میشود که کلیه اقدامات پرونده خود را زیر نظر وکلای بین المللی انجام دهید. پروسه این امر حداقل ۶ ماه به طول خواهد انجامید. فردی که شما میخواهید با او ازدواج کنید باید بتواند حداقل شرایط مورد نیاز برای تامین زندگی برای شما در کشور کانادا را فراهم کند.

مهاجرت به کانادا از راه خود اشتغالی
فرد خود اشتغال یا به عبارتی خویش‌ کارفرما کسی است که بتواند با تکیه بر تجربه کاری مناسب و مرتبط خود پس از ورود به کانادا شغلی برای خود ایجاد کند و به واسطه درآمد این شغل هزینه‌ های زندگی خود و خانواده خود را در کانادا پوشش دهد. منظور از تجربه کاری مناسب و مرتبط در اینجا تجربه در زمینه های فرهنگی، ورزشی، و یا مزرعه ‌داری و کشاورزی است.
فعالیت­های فرهنگی عبارتند از مشاغلی که به طور کلی به عنوان بخشی از هنر و فرهنگ کانادا به شمار می­آیند. به طور مثال مؤلفان و نویسندگان، هنرمندان خلاق، موسیقی دانان، نقاشان، مجسمه سازان و سایر هنرمندان تجسمی، پشتیبانی فنی و مشاغل موجود در صنعت فیلم سازی، طراحان خلاق و صنعتگران، قهرمانانی که دارای سابقه شرکت و کسب مقام در مسابقات ورزشی بین‌المللی هستند و قادرند در زمینه ورزش تخصصی خود در کانادا به مربیگری پرداخته، باشگاه ورزشی دایر کرده، و یا در مسابقات جهانی شرکت کنند، ممکن است واجد شرایط اقدام تحت این گروه مهاجرتی باشند.حداقل ارزش خالص (دارایی­های) شما برای این کار ۱۰۰٫۰۰۰ دلار کانادا می­باشد. همچنین شما باید حداقل ۲ سال تجربه مرتبط با کاری که قصد دارید در کانادا انجام دهید داشته باشید. اما باید توجه داشت که درصد موفقیت این پرونده ها بسیار پایین است زیرا از سرتاسر دنیا برای این امر اقدام خواهد شد و ظرفیت آن بسیار محدود است به طوری که در سال گذشته تنها ۵۰۰ نفر پذیرش شده اند.

مهاجرت به کانادا از طریق تخصص

سخن آخر
در پایان باید اشاره کرد برای اقدام به مهاجرت به کشور کانادا و راههای مهاجرت به کانادا همچون مهاجرت کاری به کانادا ، مهاجرت تحصیلی به کانادا و مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کانادا و پناهندگی در کانادا ، ازدواج در کانادا ، تولد در کانادا و … قبل از هر امری تمامی شرایط را به صورت دقیق مورد بررسی قرار داده و اکیدا توصیه میگردد که ویدیو و ویس های موجود در این صفحه را مشاهده نمایید تا اطلاعات کامل تری را کسب نمایید . امید است که از مطالعه این مقاله لذت برده باشید و اطلاعات کافی در باب مهاجرت به کانادا کسب کرده باشید .درصورت تمایل به اخذ مشاوره ای حرفه ای و دقیق که بتوانید با سنجیدن تمام جوانب و
فرم های درخواست را به درستی پر کرده اید و آنها را امضاء نموده اید
هزینه های لازم را پرداخت کرده اید
تمامی مدارک لازم را ارسال کرده اید.
معیار های مد نظر را دارید یا خیر
پول کافی برای زندگی در کانادا را داشته باشید،
مشکل پزشکی و امنیتی نداشته باشید
اگر هریک از این موارد ایراد داشته باشد درخواست شما برگشت داده خواهد شد. اما اگر مشکلی وجود نداشته باشد برای شما مجوز اقامت دائم صادر می گردد.

مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی کبک کانادا

برنامه ی خود اشتغالی کبک، به افرادی که شرایط و مهارت های لازم را داشته باشند فرصت دریافت اقامت دائمی کشور کانادا را میدهد. شخص متقاضی می تواند به طور مستقل به تجارت شخصی خود بپردازد یا با استفاده از توانایی هایش به خوداشتغالی بپردازد.
درباره ی برنامه ی خود اشتغالی کبک: کبک، از اتباع خارجی ای که علاقمند به خود اشتغالی در کبک را داشته باشند استقبال می کند. علاوه بر داشتن حداقل شرایط لازم، دولت کبک اعلام کرده است که افراد خود اشتغال می بایست شرایط زیر را نیز بپذیرند:
روش اجرای کارشان را انتخاب و اعلام کنند.

کارشان را سازمان دهی نمایند
تجهیزات و امکانات لازم را تهیه نمایند
وظایف خود را خودشان به انجام برسانند و
سود ها و ضررهای ناشی از کار را بپذیرند
حداقل شرایط لازم:

سطح تحصیلات: حداقل باید دیپلم دبیرستان دریافت کرده باشید
سابقه کاری رسمی و تخصصی و یا سابقه خود اشتغالی: می بایست حداقل دو سال در زمینه ای که میخواهید در کبک با آن کار کنید، سابقه داشته باشید
توانایی مالی: مدارکی که نشانگر توان مالی شما باشد ارائه نمایید
حساب بانکی پایه : برای اینکه درخواست مهاجرت شما بررسی شود باید ابتدا یک حساب بانکی در یکی از بانک ها و یا موسسات مالی واعتباری این ناحیه ایجاد کنید و مبلغ پایه ی 50000 دلار یا بیشتر به آن واریز نمایید. اگر قصد دارید بیرون از مونترئال مشغول به کار شوید حداقل مبلغی که می بایست به حساب واریز نمایید 25000 دلار خواهد بود.
حداقل ارزش شبکه ای : 100000 دلار آمریکا
وزارت مهاجرت کبک اعلام نموده است که افراد علاقمند به خود اشتغالی در این منطقه می بایست حداقل 18 سال تمام داشته باشند و قصد داشته باشد در کبک به طور دائمی زندگی کند.
تمامی متقاضیان بایست در آزمون انتخابی اقتصاد کبک، نمره قبولی کسب نمایند .
در مرحله درخواست ممکن است لازم باشد که متقاضی در مصاحبه ای شرکت نماید.

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

شهروندان کانادایی و دارندگان اقامت دائم ممکن است با یک شخص از کشور دیگر ازدواج کنند، در ازدواج های عرفی شریک زندگی زناشویی از یک کشور دیگر برای مهاجرت به کانادا حمایت می گردد. با حمایت مالی، متقاضی می تواند اقامت دائم کانادا را دریافت کند.
ضامن باید قراردادی را با دولت کانادا برای حمایت مالی متقاضی برای 3 سال قبل از تبدیل شدن به یک مقیم دائم کانادا امضا کند.
برای یک فرد خارجی ازدواج با با یک شهروند کانادایی یا مقیم دائم فقط برای ورود به کانادا یک جرم است. CIC در حال کار برای جلوگیری از این ازدواج های نادرست است.
در بسیاری از موارد، دلالان مالی برای متقاضیان خارجی “ازدواج مصلحتی” را راه اندازی می کنند. این ازدواج یک رابطه ازدواج و یا عرفی است که تنها به هدف کسب اقامت است که اجازه همسر یا شریک زندگی برای مهاجرت به کانادا را در قبال مقداری پول دریافت کنند.
افسران CIC آموزش دیده اند تا برنامه های کاربردی مهاجرت واقعی را تشخیص دهند. آنها می دانند که چگونه یک ازدواج نادرست را تشخیص دهند. آنها از بسیاری جهات به نقطه تقلب ازدواج پی میبرند، از جمله:

چک کردن سند
بازدیدکننده به خانه های مردم
مصاحبه با هر دو طرف این قضیه و متقاضیان
شهروندان کانادایی یا مقیم دائم که در یک ازدواج مصلحتی به دلایل مهاجرت با یک مجرم شرکت کنند نیز یک جرم را مرتکب شده اند.

مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی
سالانه پناهندگان فراوانی از سراسر جهان آمده خواهان پناهندگی در کانادا هستند. تعداد مردم ورودی از سال به سال بعد متفاوت است. در سال 2014، بیش از 13500 نفر به کانادا آمده و درخواست پناهندگی کرده اند.
برنامه پناهندگی برای حفاظت مردم پناهنده به کانادا در برابر ترس مواجهه از آزار و اذیت و یا در معرض خطر شکنجه یا مجازات بی رحمانه و غیر معمول در کشورهای خود کار می کند.
هر شخصی واجد شرایط پناهندگی نیست. برای مثال، افراد با جرائم جنایی جدی و افرادی که تقاضای پناهندگی قبلی آنها توسط کانادا تکذیب و رد شده است واجد شرایط نیستند.

شایان ذکر است با توجه به وجود راه های قانونی مهاجرت به این کشور از طریق پناهندگی به هیچ عنوان اقدام نفرمایید.
در نهایت موسسه برگزیده اصطهباناتی از بهترین موسسات حقوقی کشور آماده پاسخگوی تلفنی و حضوری شما دوست و هموطن عزیز و کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا و اقامت با گارانتی و تضمین کامل می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر قوانین جدید مهاجرت و شرایط اخذ اقامت می توانید و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط اخذ تابعیت و نحوه مهاجرت از روش های دیگر مثل ثبت شرکت و سرمایه گذاری، مهاجرت تحصیلی و اقامت بعد از تحصیل می توانید با مشاورین موسسه در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل فرمایید و توسط مشاوره کارشناسان حقوق بین الملل و وکیل مهاجرت با این مسائل آشنا شوید.

شرایط مهاجرت به کشورهای دیگر

9

Newfoundland and Labrador

نیوفاندلند و لابرادور

St John>s

سنتجونز

506،548

373،872

10

راه های مهاجرت به کانادا
مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری
مهاجرت به کانادا از طریق کار – اسکیل ورکر
مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل
مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی
مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج
مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی
لببلئ راههای مهاجرت به کانادا(6 راه تضمینی و قانونی مهاجرت به کانادا)
فرم ارزیابی رایگان:

شما میتوانید از طریق این فرم درخواست خود را برای ما ارسال نمایید و کارشناسان ما پس از انجام بررسی های لازم با شما ارتباط برقرار خواهند کرد.

فرم ارزیابی
راههای مهاجرت به کانادا از طرق مختلف را در این مقاله به صورت مفصل و علمی بررسی و تشریح خواهیم نمود ، و با کمک وکیل مهاجرت کانادا قوانین جدید مربوط به راههای مهاجرت به کانادا را در طرق مختلف به عرض شما بزرگواران خواهیم رساند ، مهاجرت به کانادا در سال 2018 همواره یکی از بزرگترین آرزوهای مردمان در سراسر جهان بوده است . راه های مهاجرت به کانادا 2018 بسیار متعدد است راههایی همچون سرمایه گذاری در کانادا ، تحصیل در کانادا ، کار در کانادا و راههای دیگری که شما را در ادامه با آنها آشنا خواهیم نمود، به هر جهت در امر مهاجرت باید بهترین راه را انتخاب نمایید تا آسودگی خاطر برای خود و خانواده خود را فراهم نمایید . پیشنهاد میگردد که در ابتدای امر قبل از مطالعه کامل مقاله فوق ، ویدیو ها و فایل های صوتی موجود در این صفحه را که توسط آقای ملک پور دانشجوی دکتر حقوق در دانشگاه ملی وین و دانشجوی حقوق تجارت بین الملل در سوئیس و وکیل پایه یک دادگستری ایران مطالب ارزنده ای را در خصوص راه های مهاجرت به کانادا است را به صورت رایگان مشاهده نمایید .

جهت مهاجرت به کانادا باید به اطلاع شما برسانیم که راه های زیادی را میتوان امتحان کرد که به صورت سریع میتوان به تحصیل در کانادا به همراه بورسیه یا بدون بورسیه , مهاجرت از طریق اسکیل ورکر و سرمایه گذاری در کانادا اشاره کرد . البته شایان ذکر است که راه های دیگری برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که از شما دعوت میگردد فایل های تصویری و صوتی را در ابتدا مشاهده و سپس مقاله را به صورت کامل مطالعه نمایید .

مهاجرت به کانادا از جمله مباحثی میباشد که توجه اکثر متقاضیان مهاجرت را به خود معطوف کرده است. در حال حاضر بسیاری از متقاضیان مهاجرت به کانادا در رسانه ها و در سایت های مختلف به دنبال پیداکردن بهترین راه های مهاجرت به کانادا میباشند. میتوان گفت اطلاعات ضد و نقیض بسیاری در باب شرایط مهاجرت به کانادا در رسانه ها وجود دارد. موسسه حقوقی ملک پور با در نظر گرفتن مباحث حقوقی بین الملل، از فضای قانونی امور مربوط به مهاجرت به کانادا استفاده کرده تا بتواند مشاوره ی صحیح و اطلاعات جامع در رابطه با طرق مهاجرت به کانادا در اختیار شما متقاضیان عزیز قراردهد. دوستان بسیاری تماس گرفته و سوال میپرسند که در میان راه های مختلف مهاجرت به کانادا سریعترین کدام است؟ یا برای گرفتن ویزای کانادا چه باید کرد؟ و یا مهاجرت به کانادا و تحصیل در کانادا ، اقامت کاری کانادا ، skilled worker(express entry) چه اقدامات اولیه ای نیاز دارد؟

به جهت اینکه شرایط شما نیز ارزیابی شود تا مشخص شود که واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستید یا خیر پیشنهاد میکنیم تماسی برقرار کرده و در باب امر حقوقی مهاجرت به کانادا با مشاورین مجرب و وکلای برتر موسسه حقوقی ملک پور در وین و یا دفاتر همکار ما در ایران ما صحبت نمایید.

اطلاعات جامع در مورد کشور کانادا

کانادا کشوری است که در قسمت شمالی قاره آمریکا قرار گرفته است.مساحت این کشور در حدود ۹٫۹۸میلیون متر مربع است که باعث شده این کشور چهارمین کشور پهناور دنیا شناخته شود. مرز زمینی کانادا باکشور آمریکا طولانی ترین مرز مشترک زمینی بین دو کشور در جهان است. جمعیت کشور کانادا در حدود ۳۵ میلیون نفر است ،حدود ۸۰% این جمعیت در قسمت جنوبی کانادا زندگی میکنند.

اقلیم جنوبی کشور کانادا از آب و هوای معتدلی در طول سال برخوردار است،اما به صورت عام کشور کانادا کشوری سردسیر محسوب میشود.کانادا یکی از کشورهایی است که بیشترین گوناگونی فرهنگی را در خود جای داده است دلیل این امر مناسب بودن شرایط مهاجرت در کشور کانادا میباشد. اقتصاد پیشرفته این کشور در رده ۱۱ دنیا قرار دارد. این امر ناشی از منابع طبیعی غنی در این کشور و نیروهای مجرب و شبکه پیشرفته واردات و صادرات و روابط عمیق این کشور با آمریکا در زمینه های مختلف می باشد.

کانادا یک کشور فوق پیشرفته است که میتواند بهترین مقصد هر فردی برای مهاجرت باشد ، این کشور در رده دهم از لحاظ درآمد سرانه میباشد و رده نهم از لحاظ استاندارد های زندگی در رده نهم قرار دارد.از نظر سیستم آموزشی و تحصیلات این کشور در رده اول دنیا قرار دارد

به طوری که ۹۹% مردم این کشور با سواد هستند. از نظر سطح دسترسی به اینترنت در حدود ۹۴% جمعیت این کشور دسترسی به اینترنت دارند. این نرخ خیره کننده گویای سطح استاندارد های زندگی در این کشور میباشد..

با تمام این اوصاف کشور کانادا کشوری فوق العاده برای زندگی و ادامه تحصیل می باشد. این کشور سطح بالایی از رفاه و زیبایی برخوردار است و با درآمدی خوب هزینه های زندگی مناسب و خدمات درمانی با هزینه پایین به انتخابی بی همتا برای مهاجرت تبدیل شده است.کانادا دارای یکی از مثبت ترین سیاست های مهاجرتی در جهان است . دولت کانادا هر ساله به دلیل برنامه های رشد توسعه این کشور نیاز به جذب نیروهای متخصص نیروی کار دارد.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

پاسپورت کانادا برای کسانی که مشتاق به سرمایه گذاری در کانادا هستند قابل دسترسی است.این سرمایه گذاری برای ایالت کبک کانادا است که حداقل با ۸۰۰,۰۰۰ $ سرمایه و نشان دادن توانایی مالی ۱٫۶ میلیون دلار میتوانند در ابتدا اقامت دائم و سپس پاسپورت کانادایی دریافت نمایید. این سرمایه گذاری به این صورت است که شما این پول را در اختیار دولت کانادا برای مدت ۵ سال قرار میدهید و بعد از ۵ سال بدون هیچ گونه سودی به شما باز گردانده میشود. برای اطلاعات تکمیلی جهت سرمایه گذاری در کشور کانادا و راههای تسهیل کننده این امر با مشاوران مجرب موسسه حقوقی ملک پور تماس بگیرید.توجه داشته باشید هر ساله ظرفیت این نوع سرمایه گذاری محدود است و به محض اعلام در طی ۱ الی ۲ ماه این ظرفیت تکمیل خواهد شد به دلیل حجم بالای تقاضای این امر و امن بودن این روش. مدت زمان پروسه این امر حداقل بین ۱ تا ۲ سال میباشد و در نظر داشته باشید که هزینه هایی که در روند این پرونده شما باید پرداخت کنید حداقل ۷۵۰۰تا ۱۰۰۰۰ $ است.

کسب اقامت دائم کانادا

این راه یکی از بهترین راههای مهاجرت به کانادا برای افراد متخصص جهت مهاجرت به کشور کانادا میباشد که در ابتدای این امر به آنها اقامت دائم تعلق میگیرد.این سیستم بر اساس point base systemمیباشد که هر یک از ویژگی های اعلام شده امتیاز خاصی را برای فرد دارد. برای کسب اقامت دائم کانادا فرد باید دو مرحله را پشت سر بگذارد.

مرحله اول که به (pool)شناخته می شود شما باید در این مرحله از ۱۰۰ امتیاز ممکن حداقل ۶۷ امتیاز را کسب کنید، در این مرحله امتیازها به سن شما ، مدرک تحصیلی شما ، سابقه کاری شما ، مدرک زبان انگلیسی شما، مدرک زبان دوم شما، داشتن آشنای درجه یک در کشور کانادا و… تعلق میگیرد. در این مرحله اگر حداقل امتیاز لازم را کسب کنید وارد Poolمیشوید.

در این مرحله دوباره شرایط و ویژگی های شما مورد بررسی قرار میگیرد. این مرحله ای است که در صورتی که بتواند فرد امتیازات لازم را کسب کند و در این مرحله انتخاب شود از دولت کانادا اقامت دائم را دریافت میکند.

البته پروسه این امر حداقل ۶تا ۱۸ماه طول میکشد.

مهاجرت به کانادا از طریق اخذ ویزای تحصیلی کشور کانادا
کشور کانادایکی از برترین مراکز علم و دانش دنیا میباشد که هر سال بالغ بر ۱۳۰۰۰۰تا ۱۵۰۰۰۰ نفر دانشگاه های این کشور را برای ادامه تحصیل انتخاب میکنند. سطح علمی بالای دانشگاه ها هزینه های معقول و امکان گرفتن اقامت دائم کشور کانادا ،ویزای تحصیلی رابه یکی از پر متقاضی ترین راههای مهاجرت به کانادا قرار داده است.

در ابتدا شما باید رشته مورد نظر خود برای تحصیل را انتخاب کنید و پس از آن به انتخاب دانشگاه و یا شهر مورد نظر خود بپردازید. برای اقدام کردن برای پذیرش در دانشگاه های کانادا شما باید به تناسب مقطع تحصیلی خود مدرک زبان انگلیسی TOEFLیا IELTSبه دانشگاه ارائه کنید. پس از بررسی شرایط اولیه شما دانشگاه برای شما یک نامه پذیرش تحصیلی صادر میکند که در آن هزینه های تحصیل شما نیز اشاره میشود.


برچسب ها: مهاجرت ,
[ بازدید : 199 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمونه سوالات مقدماتی آیین نامه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]